دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی بین ادیان و مذاهب کشور هستند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهادت ۲ تن از روحانیون در حرم امام رضا پشت پرده‌هایی دارد، گفت: دشمنان با این اقدامات به دنبال تفرقه افکنی بین ادیان، مذاهب و کشورهای همسایه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، افزود: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری دشمن شناسی است و باید بدانیم که چنین وقایعی پشت پرده هایی دارد لذا باید برای رویارویی با چنین توطئه هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.  

وی با اشاره به اینکه حرم امام هشتم و ماه مبارک رمضان حریم و حرمت دارد و امام هشتم افتخار این سرزمین و جهان اسلام است، گفت: همه مردم ۲ روحانی به شهادت رسیده را شخصیت هایی جهادی می‌دانند که در خدمت به مردم، زنان بی سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند اما به چه گناهی باید این چنین به شهادت برسند؟  

خطیب جمعه کرمانشاه توجه به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همه نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه و مطبوعات باید زوایای مختلف را انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نسل های آتی تبیین کنند.

آیت الله علما در خطبه اول نماز جمعه هم در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: اینکه در طول روز چندین ساعت نخوریم و نیاشامیم اصلا مهم نیست و نکته ای که باید همه مد نظر داشته باشند درک و فهم این ماه است لذا باید سعی کنیم جوهره و ذات اصلی این ماه را دریابیم و از آن بهره ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha