سپاه آماده نواختن سیلی به گوش جنایتکاران است

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که با اتکا به قدرت بی انتهای الهی، در میدان مبارزه حاضر و گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده نواختن سیلی به گوش جنایتکاران عالم هستیم و دشمنان را در هر جایگاهی سرجای خود خواهیم نشاند.

سرتیپ پاسدار سیدحسن مرتضوی روز جمعه در واکنش به جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی با صدور بیانیه ای افزود: بار دیگر تقابل دو جبهه حق و باطل منجر به حادثه ای شد که ریختن خون پاک ۲ تن از شاگردان مکتب امام صادق(ع) در حریم منور رضوی، تاییدی بر خط خوشرنگ پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی ادامه داد: سنی و شیعه هر دو زخم خورده کینه عمیق صهیونیسم جهانی هستند و هر آنچه آنها مقدس می شمرند، لگدمال چکمه های کثیف صهیونیسم جهانی و ایادی آنها و فریب خوردگان می شود. رمضان برای شیعه و سنی مقدس و ماه رحمت و مغفرت و پاکی و درستی است، پس کسی که در ماه رمضان تیغ بر روی مسلمان می کشد، نمی تواند شیعه یا سنی باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)سپاه افزود: نشان هزیمت و شکست دشمنان اسلام است که هر وقت به استیصال و بیچارگی می رسند، دست به ترور ناجوانمردانه زده و حیوانات وحشی دست آموز خود را رها می کنند تا بدرند و خون بریزند.

سردار مرتضوی گفت: روحانیت عزیز و علمای راستین اسلام نیز همواره علمدار وحدت بوده و هستند.

یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز دیروز بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت، اما به گفته پزشکان معالج حال حجت الاسلام پاکدامن رضایتبخش است و به وضعیت نسبتا پایدار رسیده است.

آیین تشییع حجت الاسلام اصلانی دیروز و حجت‌الاسلام‌ دارایی امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد. پیکر مطهر هر ۲ شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ به خاک سپرده شد.

                                                             

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha