امام جمعه سردشت: مسوولان قاطعانه با عوامل تروریستی اخیر برخورد کنند

مهاباد - ایرنا - امام جمعه سردشت با اشاره به حمله تروریستی چند روز اخیر و اینکه اهل‌تسنن و اهل‌تشیع برادر و در یک سنگر علیه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن ایستاده‌ و می‌جنگند، گفت: مسوولان با عاملین حوادث تروریستی اخیر قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا محمد واوی در خطبه نماز جمعه سردشت ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر و آرزوی سلامتی برای زخمی‌شدگان، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان هر روز و هر ساعت دسیسه و توطئه‌هایی علیه مسلمانان و خصوصا ملت ایران انجام می‌دهند و این چنین حرکات و اقدامات شوم تکراری است.

وی بیان کرد: دشمنان همیشه در کمین امت اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و تفرقه در بین اهل تسنن و تشیع هستند تا به اهداف شوم خود برسند.

ماموستا واوی تاکید کرد: اهل تسنن و اهل تشیع برادرند و برادران افغانستانی نیز سال‌ها در کشور ما بدون مشکلی زندگی کرده‌اند، دشمنان با خیال خام خود با این اقدامات تروریستی می‌توانند در وحدت و انسجام ما خدشه‌ای وارد کنند.

وی خواستار بصیرت و آگاهی و صبر مسلمانان در چنین مواقعی شد و گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف است و باید هوشیارانه مقابل توطئه‌های آنها بایستیم.

امام جمعه سردشت در بخش دیگر خطبه امروز از روزه داران و نمازگزاران خواست تا در محافل قرآنی و عبادات این ماه حضوری پررنگ داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha