۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84709595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵۰ مورد بازرسی استاندارد از مراکز عرضه خراسان شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: ۸۵۰ مورد بازرسی و نمونه‌برداری از مراکز عرضه کالا در طرح عیدانه ۱۴۰۰ این استان انجام شد.

فهیمه مهمان‌نواز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویژه عیدانه استاندارد با هدف نظارت بر بازار در آستانه ایام نوروز و پس از آن ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ با محوریت جهش کیفی و با هدف نظارت بر بازار کالاها، خدمات، هتل ها و مهمانسراها انجام شد.

وی تصریح کرد: ۶ تیم سه نفره از کارشناسان این اداره کل با هدف استانداردسازی و بازرسی های ویژه در این طرح همکاری کردند و ۸۵۰ مورد بازرسی در این مدت انجام دادند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی عنوان کرد: طرح عیدانه در استان با هدف بررسی و ارزیابی انطباق کیفیت ارائه کالاها و خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است و با برنامه ریزی دقیق و نظام‌مند به نحو مطلوب انجام شد.

وی عنوان کرد: مصرف کنندگان، کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از این طریق از ویژگی هایی نظیر نام واحد تولیدی، نشانی محل تولید محصول و اعتبار پروانه استاندارد آگاه شوند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها زندگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha