استاندار فارس: مصوبه تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در استان با جدیت دنبال شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با جدیت دنبال شود.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در شیراز افزود: قرارگاه با دبیرخانه باید تفاوت داشته باشد و برای اجرایی شدن مصوبات این شورا نیاز به یک قرارگاهی است که عده ای باشند که به شکل تمام وقت پیگیر اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کنند.
وی ادامه داد: تمام مجموعه هایی که مرتبط با اجرای این مصوبات هستند باید یک فردی در آن قرارگاه حضور داشته باشند به شکل تمام وقت و یک فرد برجسته فرهنگی هم به عنوان رئیس قرارگاه انتخاب کنیم و نوع هماهنگی وی را با دبیر خانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی تبیین کنیم.
او اظهار داشت: همچنین یک قرارگاه نیز برای مسائل اجتماعی بگذاریم چرا که مسائل اجتماعی نیز مسائل خاص خود را دارد.
استاندار فارس، ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در مقابله با هنجار شکنان و افراد بی حجاب گفت: اقدامات سلبی در ارتباط با این افراد باید بسیار قاطع باشد.
ایمانیه، ضمن حمایت از اجرای طرح چهارشنبه های طلایی توسط سپاه فجر استان گفت: در کنار این کار، باید تحقیق کوتاه مدتی انجام دهیم که چه روش هایی برای نسل جوان امروز ما به عنوان اقدامات ایجابی موثرتر است و همان موارد را نیز پررنگ تر کنیم.
وی، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره جهانی محمد (ص) گفت: پیشنهاد می‌شود که علاوه بر دائمی شدن این کنگره، اعتبار و بودجه مورد نیاز آن نیز در ابتدای همان سالی که بنا است اجرا شود تامین شود تا برگزار کنندگان آن دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha