استاندار مازندران خواستار حل مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران از مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط خواست از ارسال پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی به استان خودداری کنند و تاکید کرد که مشکلات تولید کنندگان باید در اسرع وقت در شهرستان‌ها حل شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: با هدف صرفه جویی در وقت و رفع مشکل در کمترین زمان، مسوولان باید با تدبیر مشکل مربوط به واحدهای تولیدی زیر پوشش را در همان شهرستان شناسایی و رفع و از ارسال پرونده آن برای رسیدگی بیشتر به شواری گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خودداری کنند.

وی با ببان اینکه بهبود فضای کسب و کار باید اولویت کاری مسوولان دستگاه های اجرایی و دیگر متولیان امر باشد، اظهار داشت: تحقق این مهم در گرو اهتمام بیشتر مسوولان است.

حسینی پور گفت: باید با شناسایی ظرفیت ها، رفع موانع و تسهیل گری زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذران را فراهم کرد.
وی اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم علاوه بر افزایش بهره وری و اشتغالزایی مناسب و اصولی، وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار نیز بهبود می یابد.
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه فرار سرمایه گذاران بنا به دلایل مختلف تبدیل به مصیبتی بزرگ برای مازندران شده است، گفت: باید با تسهیل گری، اصلاح قانون و کمبود خلاء های قانونی نسبت به جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران اهتمام بیشتری صورت گیرد. 
 حسینی پور یکی از وظایف شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و گفت: بخشنامه ها و حتی مصوباتی که مخل کسب و کار است شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوص می تواند نسبت به شناسایی، اصلاح و حتی لغو آنها قانون اقدام کند.
استاندار مازندران افزود: تمام برنامه ها باید در جهت رفع موانع فراروی بخش تولید و  سرمایه گذاران باشد و مسوولان باید با تدبیر مشکلات را در همان شهرستان بررسی و رفع کنند. 
حسینی پور گفت: خروجی تراکنش بانکی باید در جهت منافع مازندران باشد. 

در این جلسه مشکلات مربوط به تعدادی از  واحدهای صنعتی، تولیدی شن و ماسه و همچنبن آجر پزی مازندران رسیدگی و با دستور استاندار مازندران صمیمات مقتضی برای رفع مشکل آنان اتخاذ شد. 
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha