۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84710454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منچستر به اورتون هم نه نگفت؛ بازهم پای مگوایر در میان است

تهران- ایرنا- منچستریونایتد در خانه اورتون شکست خورد تا شاگردان فرانک لمپارد از بحران خارج شوند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های اورتون و منچستریونایتد از ساعت ۱۶ به وقت تهران در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

آنتونی گوردون در دقیقه ۲۷ با شوتی از پشت محوطه جریمه زننده تک گل این بازی حساس بود. توپ در بین راه به بدن هری مگوایر برخورد کرد تا این بازیکن گران‌قیمت بیش از پیش مورد هجمه قرار بگیرد.

شیاطین سرخ با قبول هشتمین شکست این فصل از ۳۱ بازی ۵۱ امتیازی باقی ماندند و یک قدم دیگر از رسیدن به سهمیه اروپایی دورتر شدند. آنها بعد از شکست دادن تاتنهام، به اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باختند و مقابل لسترسیتی به تساوی رضایت دادند و حالا سومین بازی بدون برد را نیز پشت سر گذاشتند. تیم رالف رانگنیک فعلا در رده هفتم جای دارد.

تافی‌ها ولی به برد سرنوشت‌سازی دست یافتند. تیم فرانک لمپارد در هفت بازی اخیرش در لیگ ۶ باخت را تجربه کرده بود و حالا با این پیروزی به هشتمین برد این فصل دست یافت و با ۲۸ امتیاز از ۳۰ بازی در رده هفدهم جای گرفت و فاصله خود را منطقه خطر، به چهار امتیاز رساند.

منچستر به اورتون هم نه نگفت؛ بازهم پای مگوایر در میان است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha