۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84710460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکونام: برابر شباب الاهلی جایی برای اشتباه نداریم

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 84710460
نکونام: برابر شباب الاهلی جایی برای اشتباه نداریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا و در دیدار برابر شباب الاهلی امارات بازی آسانی در انتظار ما نیست و می‌دانیم که جای هیچگونه خطا و اشتباهی نداریم.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فولاد در اولین دیدار خود برابر الغرافه به یک تساوی دست یافت. در دیگر بازی این گروه دیدیم که نماینده ازبکستان و الاهلی امارات علی‌رغم تصور همگان به تساوی دست یافتند و هر ۴ تیم این گروه در بازی اول با نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

وی یادآور شد: از روز اول هم به این نکته اشاره داشتم که گروه ما سخت‌ترین گروه این مسابقات است. تیم‌های این گروه به هم نزدیک هستند و سخت‌ترین گروه برای صعود است. امیدوارم حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: می‌دانیم در دیدار فردا بازی سختی پیش روی ماست، الاهلی تیم خوبی است که از بازیکنان شاخصی بهره می برد. فولاد در بازی اول خود نشان داد از چه پتانسیلی برخوردار است و باید در طول بازی تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

نکونام اضافه کرد: همیشه بازی اول در هر جامی سخت است، این رقابت‌ها یک نکته جالب هم داشت. ما ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه بازی کردیم که هوا گرم و رطوبت زیادی هم وجود داشت اما داور وقت استراحت نداد اما در مسابقه بعدی که دیرتر هم برگزار شد داور زمان استراحت گرفت که پس از آن به مسوولان برگزاری گفتم شرایط باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

وی افزود: می‌دانیم در یک تورنمنت نیاز به چند بازی و استراحت داریم، بازی اول برای ما تمام شد. از نقاط ضعف برای بهتر شدن استفاده و نقاط قوت را شناسایی کردیم.

در ادامه این نشست عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد هم گفت: الاهلی یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان خوب خارجی دارد و  می‌دانیم حریف سخت و دشواری است. در بازی با الغرافه می‌توانستیم برنده باشیم و نشان دادیم تیم همدلی هستیم. بازی‌های اول نشان داد گروه سختی برای صعود است ولی شانس ما بیش از سایر تیم‌ها است و می‌خواهیم به آنچه حقمان است برسیم.

دیدار دو تیم فولاد و شباب الاهلی امارات فردا(یکشنبه) از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha