۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84710541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوندسلیگا آلمان؛ از برتری دوباره بایرن تا کامبک رویایی کلن

تهران- ایرنا- رقابت‌های هفته بیست و نهم بوندسلیگا آلمان امروز(شنبه) با برگزاری ۴ دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در یکی از بازی‌های امروز، کلن برابر میهمان خود ماینتس به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود میزبان خاتمه یافت.

در این دیدار بورکارد در دقیقه ۱۴ بازی نخستین گل ماینتس را به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. در شروع نیمه دوم کریم اونیسیو در دقیقه ۵۵ دومین گل میهمان را وارد دروازه کلن کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر پیگیری شود.

در ادامه این دیدار کلن با کامبکی مثال‌زدنی به بازی بازگشت و با گل‌های الیاس سخیری، ‌جوبیچیچ و کیلیان در دقایق ۶۰، ۷۸ و ۸۲ نتیجه را به سود خود تغییر داد تا با پیروزی زمین بازی را ترک کرد.

بایرن‌مونیخ نیز با گل روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی آگزبورگ را از پیش رو برداشت. گریترفورت در خانه با ۲ گل مغلوب مونشن‌گلادباخ شد. تورام و السان پلی در دقایق ۱۸ و ۲۴ گل‌های این بازی را برای گلادباخ به ثمر رساندند.

در آخرین دیدار امروز وولفسبورگ جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۴ بر صفر آرمنیا بیله‌فلد را در هم کوبید. ان مچا (۲ بار)، ماکسیمیلیان آرنولد و مکس کروزه، گلزنان وولفسبورگ در این دیدار بودند.

از ساعت ۲۱ امشب نیز تیم‌های هرتابرلین و یونیون برلین به مصاف هم می‌روند.

در جدول بوندسلیگا آلمان بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در صدر است و تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن با ۶۰ و ۵۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. در انتهای جدول نیز تیم‌های آرمنیا بیله‌فلد و هرتابرلین با ۲۶ امتیاز و گریتر فورت با ۱۶ امتیاز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha