۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84710787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جایگاه عرضه سوخت در زنجان به ۱۰۴ باب رسید

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۹
کد خبر: 84710787
جایگاه عرضه سوخت در زنجان به ۱۰۴ باب رسید

زنجان – ایرنا – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با بهره برداری از ۲ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز تعداد مراکز عرضه سوخت در استان به ۱۰۴ باب افزایش یافت.

حمید حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جدید با غرفه های مختلف از جمله جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در ناحیه مرکزی و ابهر راه اندازی شد.
وی اظهارداشت: راه اندازی این جایگاه ها به منظور توسعه شبکه سوخت رسانی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در سطح استان  زنجان، و گردشگران محقق شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه زنجان گفت: جایگاه های عرضه سوخت بنزین و نفتگاز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مبادی ورودی و خروجی استان راه اندازی می شود.
حبیبی اظهارداشت:  در حال حاضر با بهره برداری از این ۲ جایگاه تعداد مراکز عرضه بنزین و نفتگاز در استان زنجان به ۶۳  مورد افزایش یافت.
وی ادامه داد: علاوه بر این ۴۱ باب جایگاه عرضه سی ان جی نیز در استان زنجان فعال است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه زنجان گفت: با توجه به افزایش حجم تردد ها در تعطیلات نوروزی، سوخت رسانی به خودورها سوخت رسانی در سطح استان مطلوب بود.
 به گزارش ایرنا، از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال مصرف بنزین در زنجان ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.
کارشناسان این شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در واحد پاسخگویی و ارتباط با مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آماده دریافت پیشنهاد، شکایت و راهنمایی در خصوص جایگاه ها و فرآورده های نفتی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha