۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84710997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منزوی کردن هنرمندان راهبرد دشمنان انقلاب است

خرم آباد - ایرنا - رییس حوزه هنری لرستان گفت: منزوی کردن هنرمندان و اهالی فرهنگ در عرصه های مختلف یکی از راهبردهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ضربه زدن به نظام است. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سامان سپهوند در دورهمی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان "آوینی ها" به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن امروز در حوزه فرهنگ از تمام امکانات و ظرفیت های خود به ویژه جنگ نرم برای ضربه به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می برد .

وی یادآور شد: بدون شک تقویت جبهه فرهنگی انقلاب در جنگ نرم، در گرو هم اندیشی، تعامل و هم افزایی هنرمندان و دست اندرکاران حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع ضروری است برنامه ریزی های مناسبی جهت تعامل هر بیشتر هنرمندان و اهالی فرهنگ صورت گیرد تا با هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت بالای فرهنگ و رسانه به  تقویت جهاد تبیین و مقابله با هجمه های فرهنگی بپردازیم.

رییس حوزه هنری لرستان تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی نیز موجب می شود اهالی هنر و رسانه دغدغه ها و مطالبات خود را به جامعه و مسوولان انتقال دهند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت هنر و فعالیت های فرهنگی هنری در جامعه گفت: هنر یکی ابزارهای مهم برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به شمار می رود بنابراین آگاهی هنرمندان در عرصه های مختلف مهم است.

 علی شیروی افزود: صدا و سیمای لرستان آمادگی دارد ۲ ساعت از برنامه های شبکه استانی را به معرفی تولیدات هنری و حمایت از هنرمندان و آثار هنری اختصاص دهد.

در این نشست جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه مطالبات، مسایل و دغدغه های خود را مطرح کردند.

بیستم فروردین ماه مصادف با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی به نام روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و برنامه های این مناسبت به مدت یک هفته آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha