۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84711272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 84711272
۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - ۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های قاینات و نهبندان کشف شد.

فرمانده انتظامی قاینات روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۵ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: در این ارتباط یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نهبندان هم از کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس‌ها، ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: در این ارتباط ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

بنابر اعلام فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیش از ۸۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سال ۱۴۰۰ از قاچاقچیان کشف و ضبط شد که نسبت به سال قبل از آن ۷۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha