۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 84711352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سکونت ۱۳۰ هزار حاشیه‌نشین، یزد را شهری متفاوت کرده است

یزد- ایرنا- استاندار یزد با بیان اینکه یزد بسیار متفاوت از سایر شهرستان‌های استان است و فعالیت در این شهرستان نیز اقدامی متفاوت می‌طلبد گفت: حضور بیش از ۱۳۰ هزار حاشیه‌نشین در اطراف شهر و حضور گسترده اتباع مجاز و غیرمجاز در مرکز استان، از شرایط ویژه این شهر است.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید یزد افزود: نیمی از جمعیت استان در این شهرستان واقع شده و بافت ارزشمند تاریخی و ظرفیت صنایع دستی و گردشگری در یزد وجود دارد.

وی گفت: وجود محلات کمتر برخوردار در کنار محلات برخوردار باعث شده مدیریت دچار مشکلات خاصی باشد و همچنین وجود احزاب و گروه ها با سلایق مختلف و اقشار مختلف مردم نیازمند مردمداری و تلاشی همه جانبه است.

فاطمی افزود: برای اولین بار همچون تهران و در مرکز استان یزد شهردار و همچنین فرماندار یزد در جلسه شورای معاونین استانداری عضو شده و حضور می یابند، همچنین برای پیگیری مدیریت واحد شهری نشست هایی در صحن شورای شهر برگزار می شود تا مسائل اداری بدون مشکلات دست و پا گیر رفع شود.

استاندار یزد اظهار داشت: رویکرد مردمی و عالمانه باعث می شود در راه حل مشکلات تسریع شود و مدیران شهرستان باید به دنبال تعامل بیشتر با مردم و رفع دغدغه ها باشند.

در این مراسم از زحمات سید محمد رستگاری فرماندار سابق تقدیر و سید محمدرضا مدرسی به عنوان سرپرست فرمانداری یزد معرفی شد.

یزد به نخستین شهر خشت خام جهان شهره است و به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha