۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱
کد خبر: 84711635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر آموزش و پرورش: جامعه موفق، معلمان آگاه و توانمند دارد

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه موفق، جامعه‌ای است که دارای معلمانی آگاه، توانمند و دارای اطلاعات علمی درخور باشد، زیرا معلمان، نسل آینده کشور را تربیت کرده و مسیر موفقیت را هموار می‌کنند.

به گزارش گروه جامعه ایرنا از آموزش و پرورش، یوسف نوری در بازدید از مرکز آموزش عالی شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان تهران در جریان روند حضور دانشجومعلمان در کلاس‌های درس قرار گرفت و اظهارکرد: بررسی‌های انجام شده در دوره کرونا افت یادگیری تحصیلی ناشی از آموزش‌های غیرحضوری را اثبات کرده است.

وی دانشگاه فرهنگیان را مرجع آموزش و تربیت «معلمان فرهیخته» دانست و تأکید کرد: برای داشتن مدرسه‌ای سالم و معلمان آگاه با تراز علمی بالا، ضرورت حضوری شدن دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه‌ها بیشتر احساس می‌شود.

نوری ضمن حضور در کلاس‌های درس دانشجومعلمان و ابراز امیدواری بر استمرار آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی بر لزوم ارتقای سواد رسانه، فناوری و به‌روز رسانی اطلاعات دانشجومعلمان در حین خدمت، تأکید کرد.

در این بازدید سرزده، وزیر آموزش و پرورش ضمن گفت‌وگو با دانشجومعلمان و شنیدن نظرات آنان درخصوص رفع موانع حضور دانشجومعلمان در دانشگاه، از بخش‌های مختلف مرکز شهید شرافت دیدن کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha