۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84711678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الهامی: استقلال ۲۶ بازی نباخته و قابل احترام است

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبر: 84711678
الهامی: استقلال ۲۶ بازی نباخته و قابل احترام است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با تمجید از عملکرد استقلال گفت: تیمی که ۲۶ بازی شکست نخورده قابل احترام است. به «فرهاد مجیدی» بابت ساختن این تیم خوب و قدرتمند تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، «ساکت الهامی» ‌ امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: با صداقت می‌گویم استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و دیدار سختی برابر آنها پیش رو داریم.

وی افزود: تیمی که ۲۶ بازی را شکست نخورده قابل احترام است. به مجیدی بابت ساختن این تیم خوب و قدرتمند تبریک می‌گویم. این سومین بار است که در این فصل با استقلال روبرو می‌شویم و به شما قول می‌دهم که بازی خیلی خوب، تاکتیکی و بسیار زیبایی خواهد بود.

الهامی تصریح کرد: خوشحالی من بابت این است که فردا تماشاگران استقلال و نساجی می‌توانند در ورزشگاه حاضر شده و به بازی زیبایی ببخشند.

وی تاکید کرد: نساجی در این فصل به حق واقعی خود رسیده است، پارسال برای سقوط نکردن تلاش می‌کرد و امسال در حالی که شش هفته به پایان مسابقات باقی مانده است می‌کوشد به رتبه‌های بالای جدول برسد.

سرمربی نساجی مازندران در پایان درباره مقایسه محرومیت خود با یحیی گل‌محمدی گفت: آن بازی با اتفاقاتش تمام شد، الان تیم ما تراکتور نیست و نساجی است. درباره محرومیت نیز اجازه بدهید حرف نزنم. گر شرایط فراهم شد در موقع مناسب صحبت می‌کنم.

تیم‌های استقلال و نساجی مازندران فردا (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی حذفی باشگاه‌های کشور روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha