۳۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مهاباد جمع آوری شد

مهاباد - ایرنا - رییس دادگستری مهاباد گفت: سال گذشته خیران این شهرستان ۳۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردندکه با استفاده از این مبلغ، ۹ زندانی واجد شرایط آزاد شد.

جواد بنایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان با همت خیران این شهرستان و مشارکت تعدادی از خیران دیگر نقاط کشور در پویش خاتم سلیمانی جمع آوری شد که در بین شهرهای استان آذربایجان غربی بیشترین میزان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد این شهرستان با این کمک زمینه آزادی ۹ نفر فراهم شد تا نزد خانواده خود باز گردند.  

رییس دادگستری مهاباد اظهار کرد: امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تمام خیران درخواست داریم در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشته باشند تا بتوان تعداد دیگری از زندانیان واجد شرایط را آزاد کرد.

بنایی یادآور شد: روز گذشته نیز یکی از خیران این شهرستان هزینه آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد را متقبل شد که جا دارد از این عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه این شهروند قدردانی کرد.

رییس دادگستری مهاباد با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد انسان های عادی هستند که در یک لحظه غفلت و سهل انگاری اکنون بخشی از عمر خود را مجبورند در زندان سپری کنند، گفت: حساب ستاد دیه استان مختص مهاباد نزد بانک رفاه به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۰۶۶۹۳۴ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی یکی از سیاست‌های کلی و راهبردی قوه قضائیه است که در این استان به طور جدی پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha