ایلام ظرفیت های صادراتی ویژه ای دارد

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان های سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: استان ایلام با توجه به گذرگاه های مرزی ظرفیت های صادراتی خاص و ویژه ای دارد.

به گزارش ایرنا، رضا رحیمی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام اظهار داشت: از ظرفیت ویژه مرز با توسعه صنایع صادرات گرا باید استفاده شود، این صنعت که پیشران اقتصاد است با دگرگونی عجیبی در سالهای اخیر به واسطه علم و فناوری مواجه شده است.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری به نام تولید، اقتصاد دانش بنیان و اشتغال نامگذاری کرده اند که باید مد نظر همه ما باشد، به طور قطع اجرایی شدن این مهم در گرو استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران یادآور شد: باید ارتباطات صنعتی با پارک علم و فناوری برای در اختیار گرفتن فن آوری و دانش بنیان بودن بیشتر شود و توان اقتصادی و ظرفیت ویژه استان باید مد نظر قرار گیرد.

رحیمی اضافه کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های ویژه ای به ویژه نیروهای انسانی است و اکنون بسیاری از این افراد در مناصب کشور حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه هم افزایی مجموعه نقش موثری در ارتقا سطح استان دارد، بیان کرد: از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در استان استفاده شود و گره گشای مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: عمر مدیریت هر کدام از ما یک زمان مشخصی است و باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار و ارتقا سطح خدمات خود در دوران مدیریت انجام دهیم.

در این نشست از زحمات اقبال اسماعیلی تقدیر و موسی حاتمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha