همدلی با توزیع ۳۰ هزاربسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان تجلی یافت

سمنان- ایرنا- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان استان امروز دوشنبه بیست و دوم فروردین ۱۴۰۱ در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مهدی کاشفی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سی‌امین رزمایش مواسات و کمک مومنانه به خبرنگاران اظهار داشت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی، پایگاه های مقاوت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیران تهیه و توزیع شد.

 وی با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می کند باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

وی یادآور شد: اکنون رزمایش کمک مؤمنانه، به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و امید می‌رود این مشی و ایده به حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و بخش‌های مختلف دیگر نیز راه یابد.

 جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان افزود: رزمایش کمک‌های مومنانه تا زمان رسیدن به ثبات اقتصادی و بی‌نیاز شدن نیازمندان از این کمک‌ها ادامه می‌یاید.

رزمایش همدلی و رفتار مومنانه(مواسات) در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) در سال ۱۳۹۹ کلید خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha