الهامی: ۳ بازی از استقلال گل نخوردیم/ در پنالتی‌ها شانس آوردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ۳ بازی مقابل استقلال به زمین رفتیم؛ یک بار در مشهد مقابل این تیم قرار گرفتیم و دو بار در ورزشگاه آزادی و در حدود ۳۰۰ دقیقه گل نخوردیم.

به گزارش ایرنا، «ساکت الهامی» در نشست خبری پس از پایان بازی نساجی مازندران مقابل استقلال که با برتری تیمش در ضربات پنالتی همراه شد، اظهار داشت: بازی جان‌دار و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. دو تیم یکی از بهترین بازی‌های فوتبال را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: اگرچه استقلال به ما باخت اما این شکست چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند، استقلال هنوز هم بهترین تیم ایران است.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: هیچ تیمی به اندازه استقلال در ۳۰ دقیقه پایانی بازی به ما فشار نیاورد. نساجی برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشت. اول فصل گفته بودم نساجی تیمی قابل احترام خواهد شد که همین هم اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: بازیکنان نساجی مازندران به دنبال وقت تلف کردن نبودند. ما مالکانه بازی کردیم و بازی مهم و ارزشمندی را بردیم که قابل تقدیر است.

سرمربی نساجی افزود: فرهاد مجیدی دوست خوب من است و تیم خوبی را ساخته است. همانطور که برنده از زمین خارج شدیم، امیدوارم در دو بازی آینده نیز در جام حذفی برنده زمین مسابقه را ترک کنیم.

الهامی گفت: در ضربات پنالتی شانس آوردیم و پیروزی را به نام خودمان ثبت کردیم. مهم این بود که هواداران نساجی با خوشحالی به شهرشان می‌روند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل استقلال در ضربات پنالتی، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha