۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84713267
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وحدت و همدلی مسوولان استان برای پیشرفت و آبادانی چهارمحال و بختیاری  

شهرکرد- ایرنا-نشست صمیمی مجمع نمایندگان، استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با معاون اجرایی رییس‌جمهور، به منظور فراهم کردن مقدمات سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری، این نشست فرصتی گرانبها و ظرفیتی بی‌نظیر برای رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری ( توسعه و آبادانی و تلاش برای رفع مسائل زیرساختی پروژه های مختلف استان ) فراهم کرد. 

با توجه به سفر رییس جمهور در آینده نزدیک به استان مقرر شد مصوبات ویژه‌ای در خصوص تکمیل پروژه‌های زیرساختی استان با تمرکز بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و همچنین توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، دامپروری و به بهره برداری رسیدن واحدهای صنعتی نیمه تمام و تمرکز بر پروژه‌های اشتغالزا و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات ویژه سفر رییس جمهور به استان انجام پذیرد. 

 در نشست صمیمی مجمع نمایندگان به همراه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با معاون اجرایی رییس جمهور، پروژه های مهم زیرساختی و اولویت‌های استان به اجماع نظر رسید. 

سفر قریب‌الوقوع رییس جمهوری اسلامی به استان دستاوردهای بی‌نظیر را در تاریخ استان چهارمحال و بختیاری به همراه خواهد داشت. 

این سفر فرصت ارزشمندی است تا ضمن توسعه جاده‌های مواصلاتی استان، تکمیل پروژه های مهم زیر ساختی از راه آهن تا پروژه‌های مهم توسعه‌ای استان به سرانجام برسد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha