طرح ارتقای شاخص های آموزشی هرمزگان تا مهرامسال به بهره‌برداری می رسد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: پروژه های طرح ارتقای شاخص های آموزشی استان شامل مدرسه شبانه روزی گوهران بشاگرد، ۲۲بهمن گورزانگ میناب، لافت قشم و هنرستان فومستان پارسیان تا مهرماه امسال آماده بهره برداری می شود.

سیدفخرالدین هاشمی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این فضای آموزشی با اشاره به اهتمام جدی سازمان نوسازی مدارس کشور جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه در روزهای اخیر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور برای اجرای پروژه های یادشده تخصیص می یابد.
وی با قدردانی از رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در جهت سرعت بخشی در تخصیص اعتبارات پروژه های مدرسه سازی در استان هرمزگان تصریح کرد: با رشد سه برابری اعتبارات مدرسه سازی در سال ۱۴۰۰ زمینه تکمیل طرح‌های نیمه تمام و احداث مدارس جدید فراهم گردید.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در پایان با بیان اینکه مدرسه سازی جهادی مقدس است، خاطرنشان کرد: قدر این نعمت والای الهی را دانسته و این افتخاری که امروز نصیب تمامی دلسوزان امر تعلیم و تربیت شده را به فال نیک گرفته و با عزت و افتخار این راه مقدس را ادامه می دهیم.
 هم اکنون ۲۰۳ پروژه در قالب ۹۶۰ کلاس درس در استان هرمزگان در دست اجرا می باشد که با بهره‌برداری از این پروژه ها بیش از ۲۵ هزار نفر دانش آموز از آن بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha