اسبقیان: مجلس در بودجه فدراسیون جانبازان تجدیدنظر کند

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومان بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون گفت: این مبلغ کافی نیست و امیدوارم رییس مجلس در این خصوص تجدیدنظر کند.

به گزارش ایرنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در محل فدراسیون جانبازان و معلولین حضور یافت و از اردوی چند رشته پارالمپیکی از جمله تیراندازی، والیبال نشسته و دوومیدانی بازدید کرد. در این دیدار محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و جمعی از مدیران ورزش پارالمپیکی نیز حضور داشتند.

سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه این بازدید جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومان بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: این مبلغ با توجه به اینکه ۱۰ رشته ورزشی را تحت پوشش داریم، کافی نیست و امیدوارم رییس مجلس در این خصوص تجدید نظر داشته باشد.

دعوت نشدن داود علیپوریان به تیم ملی والیبال نشسته از دیگر مسائل مورد نظر اسبقیان بود. وی در این زمینه افزود: به موضوع دعوت نشدن کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ورود می‌کنیم. او یکی از سرمایه‌های ما است و رسیدگی لازم را در این باره خواهیم داشت.  

اسبقیان همچنین با بیان اینکه ساره جوانمردی نیز با فدراسیون در انجام تمرینات به صورت شخصی هماهنگ است، عنوان کرد:‌ تمرینات دارنده سه مدال طلای پارالمپیک با فدراسیون هماهنگ و برنامه‌های او زیر نظر فدراسیون است.

وی ادامه داد: او شرایطش را با فدراسیون در میان گذاشته و به طور قطع در زمان مقرر به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. جوانمردی تاکنون درخواستی در خصوص استخدام مربی خارجی به فدراسیون اعلام نکرده است. او با حوزه فنی و دبیر فدراسیون هماهنگی لازم را دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha