خیر مهابادی هزینه تجهیز و بازسازی خانه بهداشت روستایی را تقبل کرد

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیر نیک اندیش اهل این شهرستان با اهدای ۶۰۰ میلیون ریال هزینه تجهیز و بازسازی یک باب خانه بهداشت روستایی را تقبل کرد.

بهاالدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با مشارکت خیر «سیدجعفر نبوی» بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت روستای «لج» واقع در بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خیران به عنوان بازوان توانمند مدیران عرصه سلامت همواره پشتیبان و همراه حوزه سلامت بوده و در طول ایام کرونا بیش از هشت میلیارد تومان توسط آنان به حوزه سلامت مهاباد اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: اواخر سال گذشته نیز دکتر «مهتاب درویش» متخصص شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جهت خرید یک دستگاه نوار عضله و عصب به بیمارستان اهدا کرد که نشان از همبستگی خیران در کمک به بخش سلامت است.

به گزارش ایرنا، «سیدجعفر نبوی» یکی از خیران خوشنام مهاباد است که سال گذشته هم با هزینه ۴.۵ میلیارد ریالی دوازدهمین کتابخانه روستایی واقع در روستای «لج» را احداث و تحویل دوست داران کتاب و کتابخوانی داد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha