۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84713786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست آموزش و پرورش کردستان معرفی شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84713786
سرپرست آموزش و پرورش کردستان معرفی شد

سنندج- ایرنا- سرپرست آموزش و پرورش کردستان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و جمعی دیگر از مسوولان استان در سنندج معرفی شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست آموزش و پرورش کردستان در این آیین اظهار داشت: مدیریت دستگاه عظیم آموزش و پرورش که مسوولیت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای قبول مسوولیت در آینده را به عهده دارد نیازمند عزم عمومی جامعه و همراهی نخبگان، فرهنگیان و مسوولان دارد.

هاشم ناظمی‌جلال افزود: با علم به مشکلات و سختی‌های کار در این مجموعه و با توکل به خدا، پشتوانه مردمی و برنامه عملیاتی و اجرایی پا به این عرصه نهاده‌ام.

وی اضافه کرد: بدنبال کیفی‌سازی آموزش و ایجاد توسعه متوازن در آموزش و پرورش بوده و در این مسیر با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان و تشکیل کارگروه ها و تیم‌های مشاوره ای تلاش خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش کردستان تاکید، کرد: در تمام برنامه‌ها، معلمان نقش محوری داشته و تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه و شان آنان بکار خواهم بست.

مسوولیت در آموزش و پرورش سخت اما لذت‌بخش است

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش کار پر مسوولیت و پرزحمتی است و کارکردن در این مجموعه در کنار سختی‌هایی که دارد لذت بخش است.

رشید قربانی افزود: فرصت خدمت در این مجموعه عظیم و طویل بسیار زیاد است، وقتی موفقیت دانش‌آموزی رقم زده شود و این دانش‌آموز در اینده فرد مفیدی برای جامعه باشد، تمام خستگی‌ها از تن انسان می رود.

وی یادآور شد: در این سال‌هایی که فرصت خدمت در آموزش و پرورش را داشتم همواره با همکاری مجموعه برنامه محور حرکت کردیم و موفقیت‌های زیادی نیز حاصل شد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: کردستان از نظر امکانات نسبت به استان‌های برخوردار محدود است اما فرهنگ، دانش و آگاهی مردم استان این کمبود امکانات را جبران کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها با تمام توان تلاش کردیم که در زمینه‌های مختلف موفقیت کسب کنیم، البته شاید کمبودهایی هم وجود داشته که در مجموعه ای به این عظیمی طبیعی است و امیدواریم در آینده این کمبودها نیز جبران شود.

مسوولیت امانت الهی است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین اظهار داشت: یکی از انتظارات نظام جمهوری اسلامی از ما این است که اگر مسوولیتی را برعهده گرفتیم آن را به عنوان امانت الهی پاس بداریم.

مهدی نامدار افزود: یک مدیر در جمهوری اسلامی باید قبل از هر چیزی اخلاق‌مدار بوده چون آنچه ماندگار است منش مدیریتی است، ضمن اینکه اهداف سازمان مربوطه را نیز فراموش نکند.

وی رعایت شئونات اسلامی و  اخلاقی در دوران مدیریتی را از دیگر ویژگی‌های یک مدیر موفق اعلام کرد و گفت: یک مدیر باید در همه زمینه ها حتی در مسائلی که احاطه دارد مشورت پذیر باشد، این ویژگی‌ها می تواند یک مدیر را به مدیری موفق، شاخص و شایسته تبدیل کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه با بیان اینکه رشید قربانی تمام خصوصیات یک مدیر موفق را داشت و برای رشد مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نبود ابراز امیدواری کرد: سکاندار بعدی این سازمان عظیم نیز این روند را در پیش گرفته و بیش از پیش، در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش تلاش کنند.

در این آیین از خدمات رشید قربانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان تجلیل و هاشم ناظمی جلال به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

رشید قربانی از دی ماه سال ۱۳۹۳ سکان مدیریتی آموزش و پرورش استان کردستان را بر عهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha