۹۰۰ هزار جهادگر در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعال هستند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی با ۹۰۰ هزار جهادگر در عرصه های مختلف هستند در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز سه شنبه در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم مطهر رضوی در مشهد افزود: هم اینک ۶ هزار گروه بنام شهید سلیمانی داریم و این شهید در گروههای جهادی تکثیر شده است. جهادگران فرقی نمی کند در چه لباسی باشند و پرچم خدمت را بالا نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه تاریخ از زمان بعثت پیامبر(ص) و دوران کوتاه حکومت مولا ، حکومت اسلامی به خودش ندیده است افزود: امروز ۴۳ سال از عمر تنها حکومت اسلامی جهان می‌گذرد و هر روز بالنده تر است.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت:در دفاع مقدس، نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی حداقل در برابر ۸۱ کشور و الان در جنگ اقتصادی با بخش عظیمی از جهان و ایادی آنها در نبرد است و هر روز نظام اسلامی بالنده تر می شود.

وی ادامه داد: این نظام برخاسته از وعده الهی است که خدا فرمود، پیروزی با حق طلبان است. همچنین نفس گرم الهی کسی که انقلاب را راه اندازی کرد و در نایب او این نفس گرم تجلی هم پیدا می‌کند مسیر را مثل روز روشن می‌کند.

سردار زهرایی افزود: سومین دلیل بالنده تر شدن نظام، مردم بصیر انقلابی هستند. مردم یمن هم هشت سال است تسلیم نشده اند و مقاومت کرده اند.

سردار زهرایی اظهار داشت: ما فقط یک پیچ بنام جنگ اقتصادی داریم که از آن در حال عبور هستیم و بعد از این عبور همه مسیرها هموار است.

وی بیان کرد: هر کس در رفع مشکلات و محرومیت فعالیت می کند جهادگر است. امروز جهادگران رهبران اجتماعی این جنگ هستند.

رییس بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: دشمنان افرادی مثل بدبخت شقی جنایتکار حادثه حرم مطهر رضوی را پیدا می کنند فکر می‌کنند با این کارها به نتیجه می رسند. هدف آنها ایجاد اختلاف بین ملتهای مسلمان و بین شیعه و سنی است و ناکام ماندند.

۹۰۰ هزار جهادگر در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعال هستند
سردار زهرایی با اشاره به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی و بیان اینکه تربیت چنین فرزندانی افتخار دارد افزود: امروز در این وانفسای جنگ حق و باطل و گردو غباری که فتنه و شیطان هر روز از یک زاویه حمله می‌کند خانواده های بصیر و مقاوم بسیاری در راه انقلاب داریم.

وی ادامه داد: این شهیدان با سابقه جهادی، در ماه رمضان، با دهان روزه در مکانی مقدس به شهادت رسیدند و خدای متعال این شهیدان را در ماه مهمانی خودش به طور ویژه دعوت کرد.

وی ادامه داد: مسیر این ۲ شهید والامقام را با اردوهای جهادی چند برابری و خدمت بی منت نشان خواهیم داد که این مسیر پایان ندارد.

رییس سازمان بسیج طلاب روحانیون خراسان رضوی هم گفت: ما عاشق شهادت هستیم. شهیدان اصلانی و دارایی خالصانه جهاد کردند و شهیدانه زندگی کردند و در نهایت خدای متعال شهادت را به آنها هدیه داد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین قنبریان افزود: هدیه ای که خدا به این ۲ شهید داد از جمله مکان و زمان شهادت و نحوه شهادت آنها بینظیر بود.

۹۰۰ هزار جهادگر در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعال هستند

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی هم در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر امشب توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی افزود: یک کیسه برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و روغن از جمله اقلام این بسته ها با میانگین هر بسته ارزش ۶میلیون ریال برای هر بسته است.

به گزارش ایرنا، یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز عصر پنجشنبه گذشته بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید.

آیین تشییع حجت‌الاسلام اصلانی پنجشنبه گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و پیکر شهید دارایی نیز روز جمعه در مشهد تشییع شد که پیکر هر ۲ شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha