۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۱۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84714445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره یورش به مسجد الاقصی

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطینی سه‌شنبه شب به رژیم صهیونیستی درباره یورش به مسجدالاقصی هشدار دادند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند، مسؤولیت کامل عواقب این اقدام خطرناک که در راستای یهودی سازی قدس است بر عهده مقام‌های رژیم اشغالگر است.

گروه‌های مقاومت فلسطین افزودند: نبرد با رژیم اشغالگر در سراسر فلسطین علنی و همه‌جانبه است و ماشین ظلم و جنایت اسرائیل نمی‌تواند خللی در عزم ملت فلسطین برای حرکت در مسیر مقاومت به عنوان تنها گزینه رهایی بخش ایجاد کند.

در بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: ملت فلسطین با وحشیگری اشغالگران روبروست و با آن مقابله می‌کند.

گروه‌های مقاومت تأکید کردند، خون شهدای فلسطین بیهوده نخواهد بود و ملت فلسطین با رژیم اشغالگر در همه عرصه‌ها و با جنایات سربازان این رژیم علیه جوانان و زنان مقابله خواهند کرد.

شهرک‌نشینان قرار است در مراسم عید فصح یهودیان که از روز دوشنبه آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد، حیواناتی را در مسجد الاقصی ذبح کنند و این قربانی‌ها را بسوزانند و خاکستر آنها را در قبة الصخره در مسجد الاقصی پراکنده کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین ضمن هشدار درباره هرگونه حمله و تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، آن را تخطی از خطوط قرمز دانسته و گفته‌اند که چنین حمله‌ای می‌تواند موجب انفجار اوضاع در تمامی جبهه‌ها شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha