۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84714762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعیین استادان مشاور برای حل مسایل صنفی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان

تهران-ایرنا- رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران گفت: استادان مشاور باید از توانایی و دقت کافی به منظور راهنمایی دانشجویان در حل مسایل صنفی، آموزشی و فرهنگی برخوردار باشند

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، نخستین جلسه کارگروه فرهنگی پساکرونا با هدف زمینه‌سازی برای نشاط، شادابی و امید برای دانشجویان جدید و آشنایی آنها با سیستم آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه و در راستای اجرای شیوه‌نامه مدیریت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تهران در دوران پساکرونا در دانشکدگان علوم برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای هیأت رییسه و اعضای کارگروه فرهنگی دانشکدگان علوم که همزمان با نخستین روزهای ازسرگیری آموزش حضوری دانشکدگان علوم برگزار شد، درباره ارائه راهکارهای نظارت بر اجرای این شیوه‌نامه هم‌اندیشی صورت گرفت.

نحوه انتخاب استاد مشاور توسط هریک از واحدهای دانشکدگان، از جمله موضوعات مورد بحث در کارگروه فرهنگی پساکرونا در دانشکدگان علوم بود.

 وحید نیکنام رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران بر در نظر گرفتن تمایل و تجربه فرد انتخاب‌شده به عنوان استاد مشاور و علاقه‌مندی وی به ارتباط با دانشجویان تاکید کرد و گفت: استادان مشاور باید از توانایی و دقت کافی به منظور راهنمایی دانشجویان در حل مسایل صنفی، آموزشی و فرهنگی برخوردار باشند تا در ایجاد انگیزه دانشجویان برای شرکت در فعالیت‌های علمی فرهنگی مؤثر عمل کنند.

در این نشست ضمن معرفی انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشکدگان علوم، بر ضرورت زمینه‌سازی و تشویق دانشجویان برای عضویت و فعالیت در این نهادهای دانشجویی تاکید شد.

رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، گسترش فعالیت‌های انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و همچنین حمایت از فعالیت تشکل‌های دانشجویی را مایه ایجاد پویایی و نشاط در دانشگاه دانست.

توجه به سلامت بهداشت روان دانشجویان و ارایه روش‌های شناسایی مشکلات آنها توسط استادان مشاور و ایجاد راه‌های ارتباط مستقیم با دانشجویان به منظور دسترسی سریع به آنها از دیگر موارد مطرح‌شده در کارگروه فرهنگی پسا کرونا در دانشکدگان علوم دانشگاه تهران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha