فرماندار اشنویه: مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی عمل کنند

مهاباد - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» به صورت انقلابی و جهادی عمل کنند هیچ گونه سهل انگاری در این ارتباط قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم، استفاده ازظرفیت و پتانسیل نخبگان و جوانان، آسان‌سازی صدور مجوزهای کسب و کار فعال سازی واحدهای راکد و نیمه تمام، تامین مسکن، پیگیری طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های سال جاری است.
وی گفت: هر مدیر به اندازه سهم خود باید برای تحقق شعار سال تلاش کند و این یک مطالبه جدی است و در تحقق شعار سال و تحول در این شهرستان؛ باید به یک سند و نقشه راه برسیم.
فرماندار اشنویه با بیان اینکه برخورد قاطع و سختگیرانه با احتکار و برهم زنندگان نظم بازار صورت خوهد گرفت، افزود: کشف ۵۶ تُن روغن جامد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشدید بازرسی ها از جمله اقدامات اخیر است ضمن اینکه نظارت بر نحوه توزیع در دست اجرا است.

ترابی  با تقدیر از رفتار خانواده دانش آموز اسیب دیده مدرسه حکمت و بخشش معلم مربوطه یادآور شد: رفتار معلم و تنبیه دانش آموز به صورت سهوی اتفاق افتاد و روز گذشته در نشستی در منزل این دانش آموز با حضور اعضای شورای تامین و معتمدان خانواده از معلم گذشت کردند و با این کار خداپسندانه موجبات ترویج فرهنگ ایثار در جامعه فراهم شد.

۱۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در اشنویه اجرا شد

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز گفت: ۱۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ آیدین ولی زاده افزود: نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده جانبازان و ایثارگران، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بازی‌های بومی محلی، برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه ای، برپایی میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله اینها است.

وی ادامه داد: توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، اعزام هشت تیم پزشکی به مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار، اجرای کارگاه‌های ترویجی و اموزشی، برگزاری نمایشگاه‌ها با عناوین مختلف اجرای طرح شهید سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده، است.

سرهنگ ولی زاده اضافه کرد: توزیع بسته‌های گ معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم و نشست های بصیرتی و تلاوت قرآن نیز از جمله برنامه‌های سپاه اشنویه در ماه رمضان است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha