۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 84715394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت برق خراسان رضوی ۱۴۹ میلیارد تومان از مشترکان مطالبه معوق دارد

مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت هم‌اکنون ۱۴۹ میلیارد تومان از مشترکان برق در استان مطالبه معوق دارد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن ذبیحی افزود: در همین راستا همزمان با شرکتهای توزیع برق سراسر کشور، رزمایش وصول مطالبات از مشترکین برق در این استان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: این رزمایش در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکان برق سراسر کشور، در خراسان رضوی نیز برگزار شده است.

وی بیان کرد: در طی برگزاری ۲ روزه این رزمایش توسط گروه‌های اجرایی، تلاش می شود با حفظ کرامت مشترکان و هماهنگی‌هایی که در شهرستانها انجام گرفته است، مطالبات معوق مشترکان شامل خانگی، اداری و عمومی وصول شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: گروه‌هایی که در این مانور بسیج شده‌اند با مراجعه حضوری، برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک، مشترکان برق را ترغیب به تسویه هر چه سریعتر بدهی‌هایشان می کنند.

ذبیحی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر مشترکان خوش حسابی که مصارف برق آنان طی یک سال گذشته کمتر از الگوی مصرف بوده و در زمره مشترکان کم مصرف خراسان رضوی به شمار می‌روند، نیز در خلال برگزاری رزمایش وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شده و مورد تشویق قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha