۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84715413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز فعالیت حضوری تمام مقاطع دانشگاه خواجه نصیر از ۴ اردیبهشت

تهران- ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: فعالیت آموزشی این دانشگاه، از روز چهارم اردیبهشت ماه برای تمام مقاطع، حضوری خواهد بود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، صالحی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به ابلاغ وزارت عتف مبنی بر بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها و راه اندازی فعالیت حضوری دانشجویان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گام اول از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ درهای دانشگاه را به روی دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ که تاکنون فعالیت در دانشگاه حضور نداشته اند، با استقبالی گرم باز کرد و در گام دوم نیز از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه فعالیت آموزشی را برای تمام مقاطع به صورت حضوری در دستور کار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: فرصت باقیمانده تا امتحانات زیاد نیست، بنابراین هر چقدر فعالیت آموزشی حضوری به تعویق بیافتد، دانشجویان با سردرگمی بیشتری مواجه خواهند شد، بر همین اساس امکان تأمل تا پایان ماه مبارک رمضان برای از سرگیری آموزش حضوری فراهم نیست و کلاس های دانشگاه از روز چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ برای تمام دانشجویان در تمام مقاطع دایر خواهد بود.

دکتر صالحی خاطرنشان کرد: این بازگشایی ها دلیل بر اتمام دوران فراگیری بیماری کرونا نیست، بنابراین تمام افراد از جمله دانشجویان نیز موظف به رعایت تمام پروتکل های بهداشتی هستند. همچنین تزریق دو دوز واکسن در فرایند حضوری شدن دانشگاه، الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha