۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84715547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده در انبار جمع آوری ضایعات مهاباد مهار شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش سوزی گسترده در انبار جمع آوری ضایعات این شهرستان با مشارکت ۲۵ از ماموران آتش نشانی مهار شد.

رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر آتش سوزی در انبار جمع آوری ضایعات، بلافاصله اکیپ اول و دوم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و حجم بالای ضایعات آتش زا از جمله کارتن، اسپری، لاستیک و مواد پلاستیکی به سرعت وسعت آتش سوزی بیشتر شده و ۲۵ نفر نیروهای بخش خمات و ماموران آتش سوزی در قالب هفت اکیب به محل اعزام و پس از تلاش ۲ ساعته موفق به مهار آتش شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: یک خودروی سنگین سه هزار لیتری نیز برای سرعت بخشی به عملیات احیا با هماهنگی شهردار به محل اعزام و قبل از سرایت آتش به تمام انبار آتش سوزی مهار شد.

احمدی با بیان اینکه میزان ضایعات سوخت شده و ارزش ریالی آن مشخص نیست، گفت: این انبار از چند انبار جمع آوری ضایعات تشکیل و متعلق به پنج نفر از شهروندان است که باید برای اعلام خسارت گزارش خود را اعلام کنند.

وی در پایان علت آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد و افزود: با توجه به شواهد موجود جوشکاری یا جرقه ناشی از دستگاه پرس کارتون موجب آتش سوزی و شعله ور شدن آتش در این انبار روباز شده است.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha