تقویت عفاف و حجاب با ایجاد جریان مردمی محقق می شود

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: در مشهد برای تقویت موضوع عفاف و حجاب نیازمند ایجاد یک جریانی مردمی هستیم.

یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در حسینیه رهروان روح الله مشهد افزود: اکنون موضوع عفاف و حجاب به یک مساله در جامعه تبدیل شده است و تنها حاکیمت و یا اقدام انتظامی در این خصوص تاثیر ندارد، اقدامات اینچنینی تنها برای برخورد با برخی افراد محدود موثر است.

وی گفت: برای تقویت موضوع حجاب و عفاف همراهی تشکلهای مردمی جواب خواهد داد، در این بین تشکلهای مردمی خانواده شهدا به دلیل وابستگی به موضوع عفاف و حجاب و اینکه در این راه شهید داده اند از گذشته موفق و پیشتاز بوده اند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: وقتی جریان مردمی در حمایت از حجاب راه افتاد بسیاری از خس وخاشاک در این مسیر و آسیبهای ظاهری رفع خواهد شد.

نظری همچینین به حضور مکرر مسوولان در میان خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: هدف همه مسوولان و اینجانب تحقق اهداف بلند شهدای عزیز است.

وی گفت: با همکارانمان دغدغه مند مسائل عقیدتی و انقلابی هستیم، فضای کار ما انقلابی است و اصلا حوصله کار اداری نداریم و از طرفی در این مسیر مطابق توصیه رهبر معظم انقلاب متکی به ظرفیتهای درونی کشور و داخل استان هستیم.

در این نشست جمعی از خانواده شهدا دیدگاه های خود را در خصوص مسائل فرهنگی و مدیریتی جامعه و برخی کاستی در خدمت رسانی به خانواده شهدا مطرح کردند.

همچنین استاندار خراسان رضوی و معاون امور زائرین استانداری و مسوولان حاضر در مراسم، افطار خود را میهمان خانواده شهدا در حسینیه رهروان روح الله بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha