۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84716032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارهای روزمره مسئولان را از یاد خانواده شهدا غافل نکند

پاکدشت - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: روزمرگی‌ها و کارهای اداری نباید مسئولان را از یاد خانواده معظم شهدا غافل کند چرا که آنان هیچگاه خواسته‌ و انتظار شخصی از مسئولان ندارند.

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان مجتبی و حسن هداوندخانی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پاکدشت اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت ذخیره عظیم و بن‌مایه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی که ترویج آن در جامعه باعث می‌شود تا بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام خنثی و ناکارآمد شود.
وی افزود: خانواده معظم شهدا که با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام، عزت و اقتدار را به  ایران اسلامی ارزانی کردند، در زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت نیز نقش به سزایی دارند و مسئولان موظفند تا ضمن دیدار با این عزیزان، از وجود آنان در حوزه‌های مختلف استفاده کرده و رهنمودهای آنان را در خدمت‌رسانی بهتر به مردم مورد استفاده قرار دهند.
اردستانی اضافه کرد: ضمن سرکشی مداوم حتی با یک تماس تلفنی، جویای احوال و قدردان زحمات و تلاش‌های آنان بود، خانواده شهدا گنجینه‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که از انحراف واقعیت‌های این دوران طلایی جلوگیری می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز خدمت به مردم، حفظ دستاوردهای نظام و پیگیری تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، کمترین کاری است که می‌توان به منظور ادامه راه و پاسداشت خون شهدا انجام داد.
شهرستان پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و اقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha