بخش کشاورزی در منطقه ارومیه پارسال بیش از ۹۰ میلیون لیتر سوخت مصرف کرد

ارومیه - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: سال گذشته بیش از ۹۰ میلیون لیتر سوخت (نفت گاز) در بخش‌های مختلف کشاورزی این منطقه به مصرف رسید که نسبت به سال‌های گذشته با روند کاهشی همراه بوده است.

احمد مجرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته با اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی مصرف نفت گاز در بخش‌های مختلف کشاورزی با ۲.۵ درصد کاهش همراه شد.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۷۱ میلیون لیتر نفت کوره در بخش صنعتی و تولیدی منطقه ارومیه به مصرف رسید که این میزان نیز با توسعه گازرسانی در بین واحدهای صنعتی و تولیدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن با کاهش ۶ درصدی مواجه است.

مجرد از تلاش کارکنان شرکت ملی پخش  فرآورده‌های نفتی در سوخت رسانی به موقع سهمیه نفت سفید فصل زمستان سال گذشته و فصل بهار امسال و بازدیدهای روزانه از روند این امر در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

وی گفت: با بازگشت ساعات کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به شرایط عادی کار قبل از کرونا، کارکنان این منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان تمام توان خود را بکار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، منطقه ارومیه شامل شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران و مرز بازرگان است.

آذربایجان غربی به علت وسعت طولی دارای ۲ منطقه پخش فرآورده‌های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که به ترتیب شمال و جنوب استان را پوشش می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha