۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 84716382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: بزودی برخی سدها و آبشیرین کن ها در این استان تکمیل می شود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت:در سفر استانی مهرماه پارسال رئیس جمهور و هیات دولت به این استان تصمیمات خوبی در زمینه تولید آب و سد سازی گرفته شد که به زودی برخی از این سدها و آبشیرین کن ها تکمیل می‌شود.

محمد تقی ایرانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: باتوجه تداوم خشکسالی در این استان  صرفه جویی و مدیریت منابع آب امری ضروری برای برون رفت از مشکلات است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه ۹۵درصد آب شرب استان بوشهر از استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود ضرورت تکمیل سدها برای مهار آب بخش کشاورزی و صنایع و سرعت بخشی در بهره برداری از آب شیرین کن ها را دوچندان کرده است.

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت: درحالی که امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستیم نباید اجازه دهیم رسانه های دشمن تاریخ را تحریف کنند و اجازه ندهیم انقلاب ما  را خالی از هویت فرهنگی معرفی کنند .

ایرانی گفت:در جنگ روایت انقلاب علما و هنرمندان خط مقدم مقابله با روایات تحریف شده هستند.

وی افزود:  بازی‌های۲۰۲۲ جام جهانی فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های استان بوشهر بعنوان نقش پشتیبانی کننده قطر خواهد بود .

ایرانی  با تاکید بر اینکه نباید از آرمان‌های انقلاب کوتاه بیایم، افزود: ما کشوری مستقل و تاثیر گذاری در جهان هستیم و در برابر زیاده خواهی و ظلم استکبار و صهیونیست بین الملل ایستاده‌ایم و چشم مردم کشورهای ستم دیده به این انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی نماد ایستادگی در برابر دشمنان است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت حفظ  اتحاد، همدلی و انسجام در جامعه اضافه کرد: همان طور که انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام به پیروزی رسید برای بقا انقلاب نیز نیازمند انسجام و وحدت هستیم.

وی گفت :حضور هشت نیم میلیون مسافر نوروزی در سالجاری کمبود برخی زیرساختها را  نشان داد که باید زمینه حضور بخش خصوصی  فراهم کنیم.
 

ایرانی ادامه داد: در بحث برجام ایران یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر ولی در برابر ظلم جهانی امامین ما کوتاه نیامدند. و امروز دنیا به حقانیت ملت ما در دفاع از استقلال خود احترام میگذارند.

وی اضافه کرد: دو سال از شروع کرونا می‌گذرد و در این مدت کسب و کارهای زیادی تعطیل و افراد زیادی در این بین از دست دادیم. ولی مدافعین سلامت در کنار قرارگاه شهید سلیمانی و حمایت مردمی و همه نهادهای مسئول به شرایط پایدار رسیده ایم.

ایرانی گفت:  به برکت خون شهدا و تدبیر و رهبریهای صالحانه مقام معظم رهبری و حضور دولت آیت الله رئیسی هم ایران قوی است و هم مردمی و شاهدیم که بعد از دو سال زندگی با کرونا ملت به زندگی عادی برگشته اند ولی باید همچنان رعایت کنیم.

فرماندار دشتی نیز به مشکل بیکاری و نرخ بالای آن درشهرستان دشتی اشاره کرد و گفت : دشتی در زمینه پرورش نیروهای  ماهر و تحصل کرده از شهرستانهای برتر استان بوشهر است که باید از این ظرفیت  نیروهای تحصیل کرده در مجموعه نفت و گاز  بیشتر استفاده شود.

علی بحرانی افزود: دشتی در زمینه توسعه شرکت های دانش بینان از شهرستانهای موفق استان بوشهر است اما برای توسعه زیر ساخت‌ها با کمبود اعتبار مواجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha