۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 84716524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رییس جمهور از مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی عیادت کرد

مشهد- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در بیمارستان رضوی مشهد از مجروح حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد حسینی  در دیدار با حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی با ابلاغ سلام رییس جمهور به وی گفت: آیت الله رییسی از روز نخست این جنایت، پیگیر ماجرا بود و برای بررسی تمام زوایای این حادثه تروریستی دستور ویژه داده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار امیدواری کرد حال جسمی حجت‌الاسلام پاکدامن هر چه زودتر بهبود یابد و ایشان بتواند دوباره به عرصه خدمت به محرومان باز گردد.

مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی هم اظهار داشت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد و تشکیل ستاد برای این کار دستور مقام معظم رهبری است و ما افتخار می‌کنیم که در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب برای اقشار نیازمند فعالیت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محسن پاکدامن افزود: افرادی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند واقعا محروم هستند و همت همه مسوولان برای گره‌گشایی از کار آنها مورد نیاز است.

صدیقه خدیوی مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: خواست خدای متعال بود که شما زنده بمانید و راوی اتفاقی که در حرم مطهر افتاد باشید.

در عیادت از حجت‌الاسلام پاکدامن، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسوولان شهری و کشوری حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز عصر هجدهم فروردین‌ماه بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید.

آیین تشییع حجت‌الاسلام اصلانی پنجشنبه گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و پیکر شهید دارایی نیز روز جمعه نوزدهم فروردین در مشهد تشییع شد که پیکر هر ۲ شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شدند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha