۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 84716838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهار: شعار سال به فرهنگ عمومی تبدیل شود

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 84716838
فرماندار بهار: شعار سال به فرهنگ عمومی تبدیل شود

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه شعار سال از فرهنگ نشأت می گیرد و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: در این رابطه تکلیف سنگینی بر عهده ما است و دستگاههای اجرایی باید این شعار را با تفکر خود تبیین کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ «روح‌الله نباتی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار افزود: سیاست ها و برنامه های امسال باید در راستای تحقق شعار سال تبیین و مصادیقش مشخص شود.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در موضوعات علمی و زمینه های کسب و کارها، تخصص ها و فناوری های جدید ورود کنند تا به هدف نهایی که هدف تولید محور، اشتغالزا و اشتغال آفرین و دانش‌بنیان است برسیم.

نباتی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز بر مبنای آیین نامه و قوانین مرتبط با شعار سال حرکت کنند تا از مسیر خود منحرف نشوند.

حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه شهر بهار نیز گفت: موضوعات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت تخصصی در نظر گرفته شود و شورا برای یکسال با فراخور زمان این موارد را برای طرح در جلسات در نظر بگیرد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با حضور مسئولان و اعضای این شورا درفرمانداری تشکیل شد و قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان گزارشی از تدوین سند راهبردی پنج ساله قرآنی استان بیان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha