۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84716870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ گروه جهادی در شهرستان فامنین فعال شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84716870
۴۰ گروه جهادی در شهرستان فامنین فعال شد

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین گفت: ۴۰ گروه جهادی به صورت داوطلبانه برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف در این شهرستان فعال شده است‌.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ صمد جلیلوند در ستاد پشتیبانی گروه های جهادی شهرستان فامنین افزود: فعالیت‌ گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در حوزه های مختلف و حل مشکلات روستاییان به خصوص حوزه آبرسانی بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد. 

وی اظهار داشت: این گروههای جهادی محله محور در شهرستان مشغول فعالیت هستند که تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاثیر زیادی در رفع محرومیت و مهاجرت معکوس فامنین و بخش پیشخور داشته است. 

جلیلوند ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی ۴۴ صندوق قرض الحسنه مردم یار در سطح روستاها تشکیل و راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان نیز گفت: در طول ۲ سال گذشته یک هزار و ۴۲۵ پروژه زودبازده به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

سرهنگ پاسدار علی قراه‌باغی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۶۲۵ سری جهیزیه در استان همدان توزیع شده که بیشتر این جهیزیه ها توسط خود مردم تهیه شده است. 

وی همچنین به تشکیل ۸۰۰ صندوق قرض الحسنه و فعالیت هزار و ۷۷۵ گروه جهادی در استان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha