۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84716899
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نویدکیا: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84716899
نویدکیا: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بدترین زمان ممکن در دیدار با التعاون عربستان ۱۰ نفره شدیم و تلاش کردیم تا بازی را در دست بگیریم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال التعاون عربستان و سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شد و در نهایت نماینده عربستان موفق شد سپاهان را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد.  
محرم نویدکیا بعد از این شکست اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و درطول ۸۰ دقیقه بسیار سخت بود ت ۱۰ نفره بازی کنیم. تلاش کردیم تا بازی را در دست بگیریم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم.

وی افزود: نیمه اول با توجه به اخراج یکی از بازیکنانم سازماندهی خوبی داشتیم و یک یا دو موقعیت هم به تیم دادیم. از نیمه اول راضی بودیم اما در نیمه دوم سازماندهی تیم خیلی زود بهم ریخت و گل دوم را خوردیم و نتوانستیم نظم و انضباط حرفه ای را نداشتیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه فوق العاده در نیمه دوم بی نظم بازی کردیم، گفت: هرچند وضعیت‌ ما خیلی سخت شد اما سه دیدار دیگر باقی مانده است و باید امیدمان را برای بازی‌های بعدی نگهداریم.

وی درباره صحنه مشکوک اخراج شدن پورغاز از میدان در نیمه دوم و دو  صحنه مشکوک پنالتی و داوری مسابقه عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم زیرا علاقه‌ای به این موضوع نداشته‌ام. کارشناسان باید نظر بدهند. هر چند این اخراج سختگیرانه بود. اگر اشتباهی رخ داده باشد، ساختار بازی تغییر کرده و اگر درست باشد که دیگر حرفی نیست. درباره  در مورد پنالتی هم کارشناسان بایدنظر دهند. وقتی var نباشد همین است. چرا در چنین رقابت ها مهمی این سیستم را نداریم.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha