۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84717002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت دزفول بر کنترل قیمت اجناس و کالاها تاکید کرد

دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول از افزایش و چند نرخی بودن قیمت کالاها در بازار انتقاد کرد و خواستار کنترل و نظارت بیشتر بر بازار شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) با بیان اینکه مردم انتظار دارند نظارت و کنترل بیشتری بر بازار و قیمت کالاها شود، افزود: در برخی موارد یک کالا با یک کیفیت با ۲ قیمت به فروش می رسد که این امر باید بررسی شود.
وی با بیان اینکه مسوولان درماه رمضان فریادرس مظلومان باشند و به مشکلات مردم بپردازد، ادامه داد: الغوث گفتن یک مدیر برای یک کارگر حقوق نمی شود؛ مدیر باید وقت خود را صرف پرداختن به مسائل و مشکلات مردم کند.
امام جمعه موقت دزفول از اقدام انقلابی دولت برای شفاف سازی و انتشار اسامی بدهکاران بانکی قدردانی کرد و گفت: شعار رئیس جمهور تاکنون محقق شده و شفاف سازی خوبی شده است.
حجت الاسلام عبدالهی اظهارداشت: برای نخستین بار در کشور در نیمه دوم سال گذشته تمام صورت های مالی بانک های دولتی و خصوصی زیرنظر بانک های رسمی کشور  منتشر شد و اکنون مردم می توانند به پستوی بانک ها بروند و آنها را رصد کنند.
وی از رسانه ها و قوه قضائیه خواست مستندی در خصوص این موضوع تهیه کنند تا در تاریخ ثبت شود .

خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها،  ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و گفت: ارتش هر جا تهدیدی بوده و کشور را به خطر انداخته به عنوان سد مستحکمی عمل کرده است. 
وی با بیان اینکه استقلال ارتش سال ۵۸ با دستور امام راحل (ره) رقم خورد و تاکنون  خود را فدای مردم و کشور کرده است، افزود: ۴۸ هزار شهید ارتش گواه جانفشانی‌های این نیروهای خدوم و سند پرافتخاری برای ارتش است .
حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: شکست رکورد جهانی پرواز توسط شهید شیرودی و کشوری نیز از دیگر افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت دزفول در خصوص سفر وزیر جهاد کشاورزی به دزفول گفت: وزیر جهاد کشاورزی در فرصت کوتاهی که در دزفول بودند  از شرکت دانش بنیان دزنوین صنعت بازدید کردند.
حجت الاسلام عبدالهی افزود: این شرکت تولیدکننده  ماشین آلات و تجهیزات  پیشرفته کشاورزی است که در خاورمیانه حرف برای گفتن دارد.
وی ضمن قدردانی از حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول گفت: وزیر قول دادند به زودی دوباره در دزفول حضور خواهند یافت .

خطیب جمعه دزفول بیان داشت: وزیر جهاد کشاورزی باید  از ظرفیت های بی نظیر کشاورزی دزفول بازدید و  در این زمینه تصمیم گیری کند زیرا ظرفیتهای بخش کشاورزی دزفول برای کشور مفید است.
وی همچنین از وزیر جهاد کشاورزی خواست پای  دغدغه کشاورزان بنشیند و کمبودهای آنها را مرتفع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha