امام جمعه سمنان: ایجاد و توسعه دانش‌بنیان‌ها براساس اولویت‌بندی و نیازسنجی باشد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال گفت: ایجاد و حمایت از دانش‌بنیان‌ها به منظور تحقق شعار سال مبنی بر«تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» براساس برنامه، اولویت‌بندی و نیاز سنجی باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته که در مصلای شهر سمنان برگزار شد ابراز داشت: توسعه واحدهای دانش‌بنیان‌ به گونه‌ای باشد که عرصه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و صنعت را شامل شود.
وی ادامه داد: ارزآوری، صادرات، اشتغالزایی و خودکفایی از محورهای مهم و مورد توجه در توسعه واحدهای دانش‌بنیان به منظور تحقق شعار سال باشد.
وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، افزود: اکنون به واسطه خون شهدا، تلاش‌شبانه‌روزی نیروهای مسلح و از جان‌گذشتگی جوانان انقلابی هر روز بر عزت ایران افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال القای ناکارآمدی نطام در جامعه است و اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها و جدی گرفتن جهاد تبیین کوبنده دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان کشور، تصریح کرد: خدمت به مردم یک توفیق است و انتظار می‌رود مسوولان برای حل مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
امام جمعه سمنان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای تزکیه نفس است و نمازگزاران از لحظه لحظه‌های این ماه پرفیض بهره ‌بگیرند و غافل نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha