۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84717571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری‌های جوی در اصفهان تا فردا ادامه دارد

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۸
کد خبر: 84717571
ناپایداری‌های جوی در اصفهان تا فردا ادامه دارد

اصفهان- ایرنا- کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش‌های رگباری بهاری پراکنده همراه با رعد و برق و ناپایداری‌های هم رفتی برای امروز و فردا همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الله علی عسگریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز از مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان بارش‌های پراکنده و در سایر مناطق مه آلودگی و و غبار معلق در هوا گزارش شد که بیشترین بارش با حدود پنج میلی متر متعلق به اردستان بود و شهر اصفهان هم کمتر از یک میلیمتر بارش داشت.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت:گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در بیشتر مناطق استان و  وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به ۱۵ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته ۲ درجه خنک تر شده است.  

علی عسگریان خاطرنشان کرد: میمه و بویین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد بعنوان سرد ترین نقاط استان و چوپانان با ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.  

وی بیان کرد: امروز و امشب هوای بیشتر مناطق استان کمی خنک تر خواهد شد و دمای هوا ۲ تا ۳ درجه کاهش پیدا خواهد کرد و امشب حداقل دمای هوا در شهر اصفهان به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha