کارشناس هواشناسی:دمای هوای خراسان رضوی کاهش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:روند کاهش دما از امروز، شنبه آغاز شده به طوری که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد کاهش محسوس دمای هوای روزانه در سطح استان هستیم. 

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، به تناوب انتظار می‌رود تا روز سه‌شنبه شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با تگرگ باشیم و این در حالی است که در مناطقی از شمال و غرب استان احتمال سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. 

وی ادامه داد: همچنین تا روز دوشنبه در برخی از مناطق خراسان رضوی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با پدیده گرد و خاک را شاهد خواهیم بود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۳ و ۲۸ درجه بالای صفر در نوسان بود، افزود: پیش بینی می شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۳ درجه بالای صفر برسد.

فاروقی افزود: در این مدت، قوچان با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و مه ولات با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha