۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84717721
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲ والیبالیست سمنانی به اردوی‌ تیم‌ های ملی دعوت شدند

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبر: 84717721
۲ والیبالیست سمنانی به اردوی‌ تیم‌ های ملی دعوت شدند

سمنان- ایرنا- رئیس‌هیات‌ والیبال استان‌ سمنان گفت: ستایش جبلی به اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان و اسماعیل محتشمی به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

امیرحسین صادقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ستایش جبلی والیبالیست استان سمنان با حضور در تیم لیگ برتری سایپا موفق به راهیابی و انتخاب در گروه ۱۶ نفره تیم ملی بزرگسالان شد.

وی افزود: لیگ برتر والیبال بانوان از مهرماه لغایت اسفندماه سال گذشته برگزار شد و جبلی با حضور در تیم سایپا موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و انتخاب توسط سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان شد.

رئیس‌ هیات‌ والیبال استان‌ سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات به میزبانی تایلند ادامه داد: تیم ملی والیبال بانوان در رده سنی بزرگسالان برای مسابقات آسیایی به میزبانی تایلند آماده می شود.

صادقی تصریح کرد: اسماعیل محتشمی نیز برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی جوانان انتخاب شده است.

وی با اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان از ۲۷ فروردین ماه به مدت ۱۰ روز برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار می شود.

رئیس‌ هیات‌ والیبال استان‌ سمنان با اشاره به حضور ستایش حسینی در تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: حسینی در ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان در رقابت جام دوستانه ایتالیا مشغول به بازی است.

صادقی اظهار داشت: پس از اتمام رقابت جام ایتالیا، تیم ملی نوجوانان برای بازی در مسابقات آسیایی به میزبانی ازبکستان حضور می یابد.

وی افزود: مجتبی آرو نیز دیگر والیبالیست سمنانی عضو تیم ملی والیبال ساحلی است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha