۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84718077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش مردمی حمایت از کودکان ایتام و نیازمند در کردستان راه‌اندازی شد

سنندج- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)کردستان گفت: پویش مردمی حمایت از کودگان ایتام و محسنین با عنوان به عشق علی(ع) در استان راه‌اندازی شد.

هیوا رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از نیازمندان اجرا می شود، که طرح اطعام نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت جزو برنامه‌هایی است که در ماه رمضان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و با هدف جذب حامی برای هزار کودک یتیم و محسنین مناطق محروم سراسر کشور  و به تبع آن استان کردستان در این ماه مبارک پویش مردمی به عشق علی (ع) راه اندازی شده است.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)کردستان گفت: خیران می توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه با مراجعه به آدرس اینترنتی ekram.emdad.ir  نسبت به ثبت نام و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین از دیگر روشهای مشارکت در این طرح ارسال عدد پنج به سامانه ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰  و یا شماره گیری کد دستوری   #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* است.

رحیمی اضافه کرد: برای مشارکت در این طرح از نظر میزان مبلغ واریزی هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر مبلغی که خیران تمایل داشته باشند می توانند به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز کنند.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام(ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha