چابهار کارهای عقب‌افتاده زیادی دارد/ حل مشکل آب اولویت این شهرستان است

چابهار - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه این شهرستان کارهای عقب‌افتاده زیادی دارد گفت: مسوولان مربوطه به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند تا مشکلات موجود در بحث تامین آب آشامیدنی به عنوان یک اولویت و سایر موارد برطرف شود.

جواد سپاهی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: خدمت به مردم بهترین کار نزد خداوند است و بهترین خدمت هم مراجعه مسوول به سوی مردم و انجام خدمت بی منت و پیگیری امورات و رفع آنها است.

وی بر پیگیری مشکلات حاشیه نشینی، ارتقای کیفیت نان، راه اندازی کارگروه‌های مختلف برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم، تکمیل کمربندی شهر، نظارت بر بازار عرضه کالا، ورود تعزیرات به موضوعات بازار، سرکشی مسوولان به روستاها و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی بیان کرد مسوولان باید از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره‌گیری کنند و از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ نکنند تا شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم و خدماتی شایسته در شان نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار به وجود ۲۵ هزار صیاد در این منطقه اشاره  کرد و خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر و برنامه‌ریزی برای تولید صید بیشتر با هدف ایجاد اشتغال شد.

سپاهی ادامه داد: کارهای عقب افتاده زیادی در شهرستان چابهار است لذا مسوولان با همکاری، همراهی و همدلی سعی در حل مشکلات مردم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشند تا رضایت لازم از سوی مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با ارتباط و هماهنگی خوب منطقه آزاد چابهار و مدیران شهر و همراهی مردم، مسائل و مشکلات مرتفع می‌شود، خاطرنشان کرد: مسوولان به طور جدی امورات مردم را دنبال کنند.

وی با اشاره به موضوع جایگاه‌های توزیع سوخت چابهار اظهار داشت: جایگاه سوخت هوران در ورودی دروازه منطقه آزاد و جایگاه سوخت میدان مادر نزدیکی دریابزرگ هر چه سریع‌تر تکمیل و راه‌اندازی و آماده خدمات رسانی شوند.

سرپرست فرمانداری چابهار تصریح کرد: حل مشکلات مردم با ارائه راهکار، تلاش شبانه روزی و همراهی مردم و مسوولان قابل انجام است.

سپاهی یکی از ویژگی‌های چابهار را ظرفیت بالای گردشگری عنوان کرد و افزود: ورود بیش از یک میلیون گردشگر در ایام نوروز امسال  از امتیازات مهم است که می شود بخش اشتغال، فرهنگ غنی و آداب و رسوم مردم را رونق داد و اقتصاد خانوارها را متحول کرد.

فرماندار جدید با مدیران بی‌انگیزه چابهار خداحافظی کنند

رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز اظهار داشت: فرماندار جدید که با روحیه جهادی و انقلابی فعالیتش را آغاز کرده باید با مدیران بدون انگیزه خداحافظی و نسبت به برکناری آنها هر چه سریعتر اقدام کند چون چنین مدیرانی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات ندارند و به نوعی، خسته هستند.

عمر بلوچ اظهار داشت: چابهار پیشانی توسعه، قطب اقتصادی و تجاری، گردشگری و کشاورزی است لذا مسائل و مشکلات آن در تمامی حوزه‌ها از جمله تلفن و اینترنت، آب، برق و سایر زیرساخت‌ها رفع شود تا دشمنان از کمترین مشکلات این دیار سواستفاده نکنند و در راستای ناامیدی مردم گام بر ندارند. 

وی افزود: متاسفانه به دلیل هوایی بودن فیبر نوری قطعی تلفن و اینترنت در شهر چابهار و روستاها و به ویژه بخش پیرسهراب و پلان را شاهد هستیم و این موضوع نارضایتی زیادی را به همراه دارد.