۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84719609
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح ورزشی در اردبیل به بهره برداری می رسد

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبر: 84719609
۱۰ طرح ورزشی در اردبیل به بهره برداری می رسد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال ۱۰ پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: تالار وزنه برداری شهرستانهای اردبیل و پارس‌آباد، چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن ورزشی روستاهای لعمه دشت، اندبیل و طولش شهرستان خلخال از جمله پروژه های ورزشی است که امسال در استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در استان بیان کرد: عدم وجود سالن تخصصی بانوان در اردبیل یکی از نیازهای اصلی است که امیدواریم هر چه زودتر نسبت به احداث سالن ویژه ورزشی برای بانوان اقدام شود.

انوشیروانی اظهار کرد: تکمیل و راه اندازی سالن طبقاتی رزمی، سالن اسکیت، تکمیل زورخانه خلخال، سالن ورزشی سرپوشیده شهرستان های گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر، بهسازی و مرمت مجموعه ورزشی شهرستان نمین از جمله دیگر اولویت های اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تقدیر از حمایت های استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امسال عملیات اجرایی طرح های ورزشی در نقاط مختلف این استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

انوشیروانی با اشاره به سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ادامه داد: در این سفر از پروژه های مختلف ورزشی استان از جمله مجموعه ورزشی علی دایی، سالن سرپوشیده دو ومیدانی سردار شهید قاسم سلیمانی و پروژه های ورزشی شهرستان های کوثر و خلخال بازدید شد که امیدواریم بهسازی، تکمیل و تجهیز آنها تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha