نیکوکاران ۶ میلیارد ریال به آزادی زندانیان زندان مشهد کمک کردند

مشهد-ایرنا- مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت:جمعی از نیکوکاران ضمن بازدید از زندان مرکزی مشهد مبلغ ۶ میلیارد ریال را آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند.

سعید سرباز جانفدا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کمک های جمع آوری شده این نیکوکاران، زمینه آزادی هشت محکوم مالی فراهم شد.

نیکوکاران ۶ میلیارد ریال به آزادی زندانیان زندان مشهد کمک کردند
وی ادامه داد: خیرین نیک اندیش با مشارکت خود هم در حوزه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و هم در بخش اخذ رضایت شکات و حمایت از خانواده زندانیان همیشه منشأ اثرات خیر بوده اند و به واسطه این که مجموعه خیران از سالهای گذشته تاکنون یاور مجموعه ستاد دیه استان بوده اند شایسته قدردانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیکوکاران دیروز یکشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن(ع)، کریم اهل بیت، این مبلغ را برای آزادی زندانیان اختصاص دادند.

همچنین در جریان این بازدید و طی مراسمی که در گود زورخانه زندان مرکزی مشهد برگزار شد از خیران و یاوران فعال در کمک به آزادی زندانیان نیازمند قدردانی شد.

 مردم و خیران خراسان رضوی پارسال در مجموع ۲۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع آوری کردند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی طی سال گذشته، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha