۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84721400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در شهرکرد به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبر: 84721400
دما در شهرکرد به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای شهرکرد در صبح روز دوشنبه را ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: شهرکرد با این دما سردترین مرکز استانها و سردترین نقطه استان گزارش شد.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایداری هوای سرد در استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و احتمال سرمازدگی باغات وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین در صبح روز دوشنبه دما در ایستگاه‌های بروجن، سورشجان و بلداجی به صفر درجه سانتی‌گراد و در کوهرنگ و لردگان به یک درجه بالای صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری برای روزهای آینده آسمانی صاف تا کمی ابری برای استان پیش‌بینی کرد و گفت: از روز پنجشنبه با ورود تدریجی موجی به استان تا اوایل هفته آینده رگبار، رعد و برق، وزش باد و خیزش گرد و غبار برای بخش‌هایی از استان به ویژه نیمه غربی پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: از آنجا که بارش‌های بهاری به صورت نقطه‌ای شکل می‌گیرد پیش‌بینی اینکه این بارش‌ها در چه مناطقی رخ می‌دهد امکانپذیر نیست.

به گزارش ایرنا، در روزهای پایانی اسفند سال گذشته و روزهای ابتدایی فروردین با کاهش دما در استان پدیده سرمازدگی باغات شکل گرفت و به بخش زیادی از باغات استان خسارت وارد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha