نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حصار امن ملت هستند

مشهد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حصار امن ملت هستند و برای دفاع از این مرز و بوم سینه سپر کرده‌اند.

حسن موحدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی منافقان سعی در انحلال ارتش داشتند اما رهبر کبیر انقلاب اسلامی با درایت روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش اعلام کرد و با این اقدام، اقتدار ارتش مضاعف شد.

وی اضافه کرد: ارتش در ایران برخلاف سایر نقاط دنیا، ارتشی مکتبی است و همین ویژگی باعث تمایز آن در حفظ منافع مردم نسبت به سایر کشورها شده‌ است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به پویش "آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد" اشاره و اضافه کرد: این پویش به منظور آزادکردن زندانیان جرایم غیرعمد در شبهای قدر فعال شده است.

موحدیان افزود: مقام معظم رهبری پیشرو در این اقدام هستند و سایر اقشار مردم و نهادها نیز در حد توان می‌توانند برای بازگرداندن این افراد به آغوش خانواده‌ها گام بردارند و امید است با اجرای این پویش در مشهد، تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد از بند رها شوند.

۲۹ فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی در تقویم ملی کشور نام‌گذاری شده است و امروز در مشهد رژه خودرویی ارتش از بلوار جمهوری اسلامی به سمت میدان ۱۵ خرداد برگزار شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha